O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentką III roku polonistyki Kolegium Nauczycielskiego w Bielsku-Białej. Pragnę podzielić się z Wami moimi refleksjami i doświadczeniami. Może komuś uda się poznać mnie lepiej? Może ta strona pozwoli mi poznać lepiej samą siebie?

poniedziałek, 17 listopada 2008

"SPÓJRZ INACZEJ NA AGRESJĘ"



Będąc w drugiej klasie liceum, miałam możliwość wzięcia udziału w warsztatach z zakresu programu wychowawczo - profilaktycznego " Spójrz inaczej na agresję".
Zajęcia były prowadzone metodami warsztatowymi, brałam udział w różnego rodzaju grach, scenakch oraz dyskusjach. W przeciągu kilku spotkań poznałam wiele przydatnych rzeczy, między innymi jak radzić sobie z przemocą w szkole, co z pwenością przyda mi się w przyszłości.
W przeciągu kilku spotkań nauczyłam się definiować złość, pomagać innym w wyrażaniu swoich emocji, a także w prosty sposób kontrolować czyjąś agresję. Podczas warsztatów uzmysłowiłam sobie, iż tak wiele osób nie potrafi sobie radzić z przemocą, nie potrafi kontrolować powstającej agresji.

Brak komentarzy: