O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentką III roku polonistyki Kolegium Nauczycielskiego w Bielsku-Białej. Pragnę podzielić się z Wami moimi refleksjami i doświadczeniami. Może komuś uda się poznać mnie lepiej? Może ta strona pozwoli mi poznać lepiej samą siebie?

poniedziałek, 17 listopada 2008

DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI



Zaraz przed maturą wzięłam udział w tak zwanym "Dniu Przedsiębiorczości". Ten dzień umożliwia młodym ludziom przyjrzenie się wymarzonej profesji, a tym samym zweryfikowanie ich wyobrażeń z rzeczywistością. Miałam możliwośc pozyskania informacji o wymaganym wykształceniu, umiejętnościach oraz predyspozycjach niezbędnych do wykonywania danego zawodu.
Udział młodych ludzi w takich projektach pomaga w podejmowaniu trafnych decyzji dotyczących planowania dalszej drogi edukacyjnej i zawodowej. Czego nauczyłam się w tym dniu? Przedewszystkim unaoczniono mi konieczność dostosowania się do zmieniających się warunków pracy, uświadomiłam sobie ścisły związek pomędzy wysiłkiem włożonym w wykształcenie a karierą zawodową. Taki dzień pomaga okreslić perspektywy budowania kariery zawodowej, a mnie pomógł w wyborze studiów.

Brak komentarzy: