O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentką III roku polonistyki Kolegium Nauczycielskiego w Bielsku-Białej. Pragnę podzielić się z Wami moimi refleksjami i doświadczeniami. Może komuś uda się poznać mnie lepiej? Może ta strona pozwoli mi poznać lepiej samą siebie?

piątek, 21 listopada 2008

WAKACJE


Morza szum, blask księżyca(trudno o bardziej romantyczny widok niż zachód słońca nad morzem), ciepło słonecznych promieni, niezwykły zapach lasów, spacery brzegiem morza, totalne lenistwo, harmonia, atmosfera sprzyjająca romantycznej reflkeksji, wewnętrzny spokój i beztroskie chwile, tak w kilku słowach mogę podsumować tegoroczne wakacje, które spędziłam w Łebie.

Sądzę, że był to okres gdy nieco zwolniliśmy obroty by zgromadzić zapas sił na cały rok. Warto zatem regularnie, lub przynajmniej od czasu do czasu, w pełni naładować swoje akumulatory.


1 komentarz:

daria pisze...

Zdjęcia są naprawdę zachwycające! Tak romantycznie...To skłania do refleksji :)