O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentką III roku polonistyki Kolegium Nauczycielskiego w Bielsku-Białej. Pragnę podzielić się z Wami moimi refleksjami i doświadczeniami. Może komuś uda się poznać mnie lepiej? Może ta strona pozwoli mi poznać lepiej samą siebie?

czwartek, 20 listopada 2008

WOLNY CZAS...



Każdą wolną chwilę spędzam z moją drugą połóweczką:)
Jak tylko robi się ciepło, bierzemy niezbędny ekwipunek i ruszamy wraz z grupą znajomych szlakiem mniejszych górek;)

Uwielbiamy spacerować między górskimi ścieżkami, odkrywać nowe zakątki w bliższych i dalszych okolicach, a powiem Wam, że często w tej bliższej jest dużo urokliwych miejsc, których my nie dostrzegamy, bo jakoś już tak jest, że "cudze chwalimy, a swego nie znamy"!

3 komentarze:

Agnieszka i Monika pisze...

Zgadzam się z autorką bloga w zupełności. Jakże ja lubię czas wolny ( szczególnie spędzony z moim mężusiem), szkoda tylko, że to, co dobre szybko się kończy:).

Agnieszka i Monika pisze...

Musiamy się kiedyś razem wybrać na taką wycieczkę bo ja też uwielbiam góry, niestety ja nie mogę wybrać się z moją drugą połówką, a dlaczego to sama wiesz :) świetne portfolio :*

Anonimowy pisze...

JA również się z tym zgadzam. Musimy się kiedyś spotkać i porozmawiać o górach