O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentką III roku polonistyki Kolegium Nauczycielskiego w Bielsku-Białej. Pragnę podzielić się z Wami moimi refleksjami i doświadczeniami. Może komuś uda się poznać mnie lepiej? Może ta strona pozwoli mi poznać lepiej samą siebie?

czwartek, 20 listopada 2008

PRACA LICENCJACKA


Jak widomo studia kończą się napisaniem pracy licencjackiej i tradycyjnym egzaminem licencjackim. Sądzę, że dla studentów posiadających zainteresowania związane ze studiowaną dziedziną, proces pisania pracy jest szansą na ich pogłębienie. Tak i jest w moim przypadku. Już w zeszłym roku miałam możliwość wyboru seminarium dyplomowego, zdecydowałam się na literaturę romantyzmu.
Dlaczego Romantyzm? Otóż jest to jedna z epok, która wywołała we mnie większe zainteresowanie, także analizowanie tejże literatury sprawiało mi nie małą przyjemność.

Pierwszy krok mam za sobą. Zdecydowałam zająć się "Powieściami gotyckimi" Zygmunta Krasińskiego. Odkąd pamiętam uwielbiałam czytać powieści mrożące krew w żyłach, pełne grozy i niezwykłych zdarzeń. Pochłaniałam powieści Stephena Kinga. Odkryłam, iż są pewne powieści, którymi Krasiński zbytnio się nie chwalił, a związane są z moimi zainteresowaniami. Kiedy odkryłam, że babula Krasińska wykupiła i spaliła wszystkie powieści gotyckie wnuczusia, tym bardziej postanowiłam się nimi zająć.

Obecnie jestem na etapie analizowania powieści oraz tworzenia pierwszych stronic pracy. Sądzę, że wszystko jest na dobrej drodze, przede wszystkim ciesze się, że udało mi się znaleźć frapujący temat.

1 komentarz:

Agata pisze...

Super, że udało Ci się trafić z tematem i pisanie sprawia Ci przyjemność...