O mnie

Moje zdjęcie
Jestem studentką III roku polonistyki Kolegium Nauczycielskiego w Bielsku-Białej. Pragnę podzielić się z Wami moimi refleksjami i doświadczeniami. Może komuś uda się poznać mnie lepiej? Może ta strona pozwoli mi poznać lepiej samą siebie?

wtorek, 18 listopada 2008

PRACA Z DZIEĆMI

Już w szkole średniej miałam przyjemność prowadzić zajęcia, zabawy z niepełnosprawnymi dziećmi i dorosłymi. Moja szkoła co roku organizowała takie przedświąteczne spotkania, w które chętnie wkładalismy swoją pracę. Przeważnie prowadziłam różnego rodzaju zabawy integracyjne.
Z całą pewnością ta praca daje dużo satysfakcji, uświadamia jak bardzo ludzie potrzebują pomocy, dla mnie okazała się niezwykle cennym doświadczeniem. Pożytek z tych spotkań wyniosły nie tylko dzieci, ale i my sami.
Na początku miałam duże obawy, nie wiedziałam czy sprawdzę sie w tego rodzaju przedsęwzięciach, na szczęście strach ten był zupełnie niepotrzebny, zwłaszcza ,gdy zobaczyłam ile mogę wnieść uśmiechu na innej twarzy.

2 komentarze:

Agnieszka Laszczak pisze...

Doskonale rozumiem, że praca z dziećmi przynosi Ci dużo radości. To wspaniałe, kiedy człowiek robi to, co sprawia mu satysfakcję. Powodzenia:)

Anonimowy pisze...

chciałó Ci sie dziewczynoo, buahahhahahaha